hop si eu cu blog!

Hahaha!

Asta e reactia! Asta a fost si reactia mea initiala prima oara cand mi-a trecut fugitiv prin minte ideea. Si mi-a luat cam 3 luni sa ma obisnuiesc cu ea, si ca asocierea numelui meu de cuvantul „blog” sa nu ma faca sa ma intreb „de ce?” De fapt intrebarea e „de ce nu?” Chiar asa, ce m-ar tine?! Mai evadez si eu printre prietenele mele de demult, literele, cuvintele. Asadar, uite-ma! Ha, ha, ha!

Un gând despre „hop si eu cu blog!

  1. adela

    deci eu zic sa ai sectiunea cu psihanaliza.eventual pentru fiecare pacient un folder.:))
    si sa te plateasca sa nu-l faci public.
    mama mama ce e bani ai faci.

    Răspunde

Lasă un răspuns

