Regula de 3 simpla a Raissei ;)

(context: a învăţat la grădiniţă despre mijloacele de transport )

        Avionul este un mijloc de transport ce zboară pe cer.

       Tata a plecat in Mauriţius cu avionul

____________________________________________

     Tata o să vină înapoi din cer!   :)) 

7 gânduri despre „Regula de 3 simpla a Raissei ;)

  1. lari

    daca tot va veni din cer,il rogi pe Beni sa`mi aduca si mie ceva?…o steluta…nu foarte mare…dar stralucitoare bine…poate gaseste la reduceri ceva:))

    Răspunde
  2. chrina Autor post

    … si mie mi-e drag modul ei de gandire, asa ingenuu!! Pentru ea iertare inseamna si absenta repercursiunilor, promisiune inseamna implinire fara doar si poate. Ea crede ce i se spune, si nu se supara daca intarzie, ci ia atitudine sa rezolve onorabil situatia… ieri imi zicea ca daca tot intarzie tata, sa mergem sa il luam noi. i-am spus ca acolo se ajunge doar cu avionul, si noi nu avem, mi-a sugerat sa mergem sa ne cumparam unu’ 🙂

    Răspunde
  3. Jone

    crina draga, cand ai un avion sa imi spui si mie, ca si eu vin cu el, platesc si biletul … ca imi place sa merg cu avionul si poate mai schimbam doua trei cuvinte

    Răspunde
  4. chrina Autor post

    Ok Ionela! te tin la curent. Cum ultima replica a fost a mea, „de unde se cumpara avion?”, fata sta pe ganduri de doua zile si analizeaza. Sunt curioasa daca gaseste solutie si la asta 🙂

    Răspunde
  5. Jone

    si a reusit sa afle de unde se cumpara avion?? vad ca are planuri mari, Raissa voastra. Ms ca ma tii la curent 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

