Nu le place de noi :(


Locul 20 la Eurovision 2008 pentru Romania. Cu sinceritate să recunoaştem că cele mai optimiste speranţe ale noastre ne situau undeva între primii zece, nu mai sus de locul 4, totuşi! Ştim despre criteriile de votare că sunt geopolitice 100%. Nu vreau să comentez prestaţia alor noştri, deşi personal mi-a plăcut piesa. Mă întreb doar dacă acest clasament indică o atitudine faţă de români sau un interes faţă de alte ţări, mai vecine, mai puternice. Poate puţin din fiecare. Adevărul e că nu prea ne lasă indiferenţi. Măcar un gust amar … Citeam că am primit  locul I pentru compoziţie. Îndulceşte asta cu ceva celălalt clasament, vox populi? Nu prea. Locul 20 ne spune ceva nou? Nu! Poate doar naivilor. Asta e! Nu le place de noi si pace. Ar trebui ca şi gest de onoare să nu ne mai placă nici nouă de ei, să ne retragem din competiţie pur şi simplu, sau încă mai aşetptăm minunea ?!…

Lor nu le place de noi, înţelegem.Dreptul lor. Partea urâtă e că nici nouă nu ne prea place de noi. Nu ştiu când ne-a fost ultima apariţie la acest concurs fără acuzaţii de plagiat şi scandal. Mioritici întradevar.  🙂

4 gânduri despre „Nu le place de noi :(

  1. Jone

    m-am tot abtinut sa nu scriu nimic, dar cu plagiatul cam au dreptate … la cat de cunoscuta e partea melodica, cel putin mie m-i se pare tare cunoscuta, si eu am putin mai mult de aface cu muzica 🙂 Da pe ultimul loc tot nu au fost, asa ca nu e chiar asa de rau 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

