Imagini cu gust recent de tabără

„terenul” de joaca in asfintit

Zona Beliş

drum de munte

senin

lacul Beliş

casuţa unde am dormit

seara pe poduleţ

flori de câmp

foc de tabara

răsărit


photos made by Andreea, Ruben, Flaviu

12 gânduri despre „Imagini cu gust recent de tabără

  1. chrina Autor post

    e in jud Cluj, 10 km de Beliş, incă nu e chiar gata locul unde am fost noi… nu este apă caldă, dar nouă ne-a plăcut aşa, mai rustic… Am fost cu familia, grupa de copii de la bis, şi echipa de învăţători, f buni pritenei de altfel… O să îţi dau nr de tel dacă vrei 🙂

    Răspunde
  2. chrina Autor post

    daaa, si dupa cum vezi poze facute de altii, eu prea putin am fotografiat cu el, dar bine ca scoate poze faine, indif de autor. Cat despre Belis Corx… chiar numai amintiri placute 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

