Filosofia de viaţă a unui blogger :)

Zice aşa:

Decât să îmi meargă bine şi mie şi ţie, mai bine să nu îmi meargă bine deloc!

5 gânduri despre „Filosofia de viaţă a unui blogger :)

  1. chrina Autor post

    Well, eu nu cred ca asa e, si Monciule esti tare! Eu iti protejez identitatea si tu te dai de gol!! Adevaul e ca multi au acest mod de a gandi. Prea multi din pacate!

    Răspunde
  2. cami marc

    te-am gasit din intamplare, crina, si pot sa zic ca ma distrez de minune cu perlele Raissei, acum ca sunt si eu fara fete, vezi tu ca sa ma relaxez. Felicitari!!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

