Emotie în altă toamnă

3 gânduri despre „Emotie în altă toamnă

  1. jurnalulflorentinei

    Emoționant!

    Ce să zic, mi-ai luat-o înainte. Aveam pregătită melodia asta de toamna trecută, cu gând să o pun pe blog în toamna mea. Dar, văd că toamna ta a venit mai repede.

    Îți doresc emoții tomnatice calde!

    Răspunde
  2. chrina Autor post

    Multumesc Florentina… emotiile toamnei sunt mereu calde si dulci! Toamna mea surprins până şi pe mine… era deja aici când m-am întors din concediu 🙂

    Răspunde
  3. Jone

    Melodia imi aduce amine de un cantec care incepe asa: Ce daca vine primavara, atata iarna e in noi …
    E o piesa frumoasa si sper sa vina si la noi toamna calda nu toamna inernata 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

