Colinde…

6 gânduri despre „Colinde…

  1. Roxy D

    supeeeerba piesa!!!! o ascult de pe la inceputul lui decembrie si numa nu ma satur! super. imi place si zapada ce cade prin blogul tau… imi da si mie putina zapada ca aici nu am 😛 mersi

    Răspunde
    1. chrina Autor post

      Roxy, uite trece decembrie, şi nici noi nu mai avem zăpada, decât pe câte-un blog. Hai acasă să ascultăm piesa asta împreună 🙂

      Răspunde
  2. SARA COCAN

    LA MULTI ANI SI SARBATORI FERICITE ITI DORESTE O CITITOARE FIDELA A PAGINII TALE DE INTERNET.M AM BUCURAT SI RASFATAT DE A LUNGUL ANULUI ATAT EU CAT SI PRIETENELE MELE DIN PORTLAND DE SCRIERILE TALE.FIE CA STAM LA O CAFEA SAU INTR UN GRUP DE CASA ,ADUC CU MINE SI CEVA DIN SCRIERILE TALE.ASA CA FETELE TE CUNOSC .SI PENTRU CA NE ADUCI SUFLU NOU SI BINECUVANTARE ITI SPUN DIN INIMA CA TE IUBIM .

    Răspunde
    1. chrina Autor post

      Mulţumesc frumos Sara… mesajul tău a fost unul din cele mai frumoase daruri din acest Crăciun! Nici nu am ştiut, mă simt onorată… Salutări vouă şi un an 2010 binecuvântat!

      Răspunde
  3. ghiocel07

    Craciunul inseamna mai mult decat brazi impodobiti, lumanari aprinse, miros de cozonaci si mere coapte. Craciunul e credinta, Craciunul e speranta, Craciunul e puterea de a darui si de a primi dragoste!
    Sarbatori fericite, imbelsugate si binecuvantate !

    Răspunde

Lasă un răspuns

