7 !

11 gânduri despre „7 !

  1. Alina

    HE HE….FERICIRE….MARE..AMINTIRI!!! Ce vremuri…ce faine poze faceam eu:))….am revazut muuulte momente la care am luat parte…ma bucur pt voi!!! Multa fericire si mai departe….si data viitoare cauta o melodie mai lunga!!!!! La multi ani!!!

    Răspunde
    1. chrina Autor post

      Da măi Alina, ai avut rol dublu în viaţa mea: prietenă şi fotograf; văd că ţi-ai păstrat obiceiurile.
      Mulţumesc de urări. 🙂

      Răspunde
  2. manuella

    HAPPY ANNIVERSARY!!!!! DUMNEZEU SA VA UMPLE DE PREZENŢA ŞI PACEA LUI, SĂ VĂ BUCURAŢI UNUL DE ALTUL ŞI ÎMPREUNĂ DE COPIII VOŞTRI!!!!!!

    Răspunde
  3. manuella

    FERICIREA NU ARE VÂRSTĂ…PENTRU CĂ DRAGOSTEA NU ARE VÂRSTĂ–PENTRU CĂ DRAGOSTEA ESTE ETERNĂ ŞI NU SE POATE ÎNCADRA ÎN LIMITELE TIMPULUI…şi pt. că DRAGOSTEA E DIN DUMNEZEU, EA ESTE DUMNEZEU…MĂ ROG SĂ FIE VIE MEREU ÎN VOI…:)
    nu doar „rugăciune de mess”:)

    Răspunde
  4. nico

    crina, abia acum am vizionat filmuletul. ce frumos…si pe mine ma apuca nostalgia cand vad poze din trecutul vostru, dar pe voi atunci..la multi ani, la multa dragoste si fericire in continuare!

    Răspunde
    1. chrina Autor post

      Multumesc frumos Nico!
      Adevărul e că unele poze din trecutul meu, cam din aceeaşi perioadă şi pozele altora sunt în „patrimoniul” de care sunt mai mult legaţi mai mulţi: frumoşii ani de Rejoice…. Imbatabile amintiri 😛

      Răspunde

Lasă un răspuns

