” Dar tu pentru ce mai înveți? ”

Cu asta mă întâmpină cunoscuții, de parcă nu mai e la modă clișeul ”Ce mai faci?” Bunica, la telefon:”Tu fata mea în veci nu-i găta cu învățatu. Tăt școlăriță ești și-amu?  Da bine că ai servici … Învață numa că ti-i face ministru”. ( Draga de bunica! )

Da, învăț! Nu atât cât tot spun, nici cât aș vrea, dar, în fiecare zi încerc să rezerv câteva ore pentru citit în vederea examenului de grad – gradul II, o treaptă a profesorilor. Este examenul pe care trebuia să-l fi dat la 4 ani după luarea definitivatului, dar cum pe-atunci am devenit mămică, această nouă promovare în ale vieții mi-a luat patru ani de studiu intensiv, așa că, după o oarecare întârziere, consider că e timpul oportun să dau și eu gradul II. La ce mă va ajuta? … Nu răspund la provocări ! La ce ne ajută majoritatea examenelor pe care le dăm?!

De ce mă stresez?! Dar nu mă stresez deloc(mulțumesc de griji)  – articolul precedent spune că tocmai am terminat de revăzut Seinfeld. Citesc din timp, pentru că acum nu îmi permit să pun de o parte două săptămâni întregi și să învăț pe rupte – am doi îngeri, drept copii și un prinț drept soț și nimic nu merită să-i neglijez atâta vreme.

Dar învăț / citesc, adică nu-mi fac alte planuri cu prietenii (nu, nu pot să jucăm Blitz, nici Domnino, nici … ) și sper să înțeleagă. Am examen în august, și indiferent ce spun unii sau alții, eu mă pregătesc, pentru că așa sunt eu!

Un gând despre „” Dar tu pentru ce mai înveți? ”

Lasă un răspuns

