IM

”Cineva” – is in sesiune. ti-am citit blogul pana in 2012
             :))
             nu un efort ce-i drept dat fiind ca ai scris 5 posturi tot cu totului de atunci
            (5 ii exagerare)
eu – Nah. Ţi-ai găsit sa ma critici…. Scriu mai putin ca gândesc Mai mult…
”Cineva” – nu te critic

***
Iar gândurile mele au rămas să-mi ceară socoteală nemulțumite de nedreptatea
ce li se face cernându-le atât de aspru prin ciurul relevanței.
Dragă ”Cineva”, poți să mă critici, sau mai bine,
dacă-ți vei cerne și tu vorbele prin vreo sită, poți să mă mai întrebi / atenționezi / sesizezi … 🙂

Lasă un răspuns

